Szülőként gyakran szembesülünk aggodalommal, kétségbeeséssel, ha gyermekünk nincs jó viszonyban a tanulással.
Jogos a félelem attól, hogy a szenvedés, a “nem büszkélkedem” vele eredmények
befolyásolják a gyermek önmagába vetett hitét, énképét.
Ez bezárhat kapukat olyan lehetőségek előtt, amelyeket pedig megérdemelne.

Azért dolgozom, dolgozunk, hogy a gyerekek megkapják a legfontosabbat, ami a hosszú távú boldogulásukhoz kell: az érdeklődést és motivációt a tanulásra, jó tanulási technikákat és végül azt az önbizalmat és szociális képességeket, amelyekkel sikeresen tudnak működni bármely közösségben.
Péter Kata
tanulásfejlesztés tréner és csapata
Így teszünk a gyerekekért és a szülőkért
Többet, mint tanulási módszerek tanítását
Nézd meg, a nyilakra vagy a pontokra kattitva lapozz bele!
Tanulásfejlesztés eredmények
Változások
Már rövid távon: a gyerek a hatékonyabb módszerekkel való tanulás következtében szervezettebb, kevesebb időt tölt az íróasztal mellett.
Közép távon javulnak az eredményei, sikeresebbnek érzi magát a tanulásban.
Hosszabb távon pozitívan változik a gyermek tanuláshoz való hozzáállása.
Tudatosabban tanul
Tanulási célnak megfelelő, több technikát használ. Jól tervezi a feladatokhoz az időt. Konkrét és mérhető tanulási célokat állít fel, és azokat eléri.
Épít az erősségeire
Ismeri az erősségeit és a fejlesztendő területeit a tanulásban. Képes a tanulási céltól függően az erősségeit kihasználó tanulási technikát választani.
Felelősségtudata nő
Felismeri, hogy felelős a saját tanulásáért és eredményeiért.
Jól osztja be az időt
Jól tervezi a tanuló és pihenő idejét. A feladatait tudja priorizálni saját tanulási típusának és aktuális lelkiállapotának függvényében.
Motiválttá válik
Ismer technikákat a motivációja megteremtésére és fenntartására, és ezeket a gyakorlatban tudja alkalmazni.
Sikerélménye van
A tanulási technikák használatával sikeresebb lesz a tanulás. Az eredmények pozitívan hatnak a motivációjára és tanuláshoz való viszonyára.
Vendégkönyv
Szülők, gyerekek, pedagógusok mondták
koopBlog
Tanulási módszerek – Tippek, tapasztalások
Személyesen megtapasztalt, kipróbált és hatékonyan alkalmazható tanulási és tanítási módszerek a mindennapok gyakorlatához
Iskolaérett vajon a gyermekem – mit tudok tenni?
Iskolaérett vajon a gyermekem? Mit jelent az iskolaérettség, és kell-e szülőként tenni valami különöset, hogy azzá váljon? Tudok-e szülőként segíteni, hogy ne legyen stresszforrás az iskola?
SMART Start Időbeosztás #modultörténetek
#modultörténetek – a SMART Start komplex tanulásfejlesztés tanfolyam egyes moduljaihoz tartozó tréneri reflexió. Bepillantást enged a kulisszák mögé…mi és miért történik a komplex tanulásfejlesztés tanfolyamon.
Tanulási idő tervezés – Hogyan kezdd el a gyermekeddel?
Miért fontos már alsóban elkezdeni megtanítani a gyermeket az ideje beosztására, tervezésére. Hogyan lehet elkezdeni? Tippek hétköznapokra, a tanulása megkönnyítésére, gyorsítására.
Időgazdálkodás kamaszoknak – tanítható?
Az idővel való jó gazdálkodás nem szuperképesség, amivel születni kell. Azt meg lehet tanulni, és felnőtt korára az ember szerez ebben tapasztalatokat: kinek jobban, kinek kevésbé megy. Törvényszerű, hogy a gyerekeink is a maguk kárán, esetleg keserves tapasztalatokat követően jöjjenek rá az idővel való jó sáfárkodás módszereire, vagy mi szülők tehetünk ezért? Erre ad választ és a hogyan-ra gyakorlati útmutatót a bejegyzés… hamarosan.
SMART Start Hatékony tanulási technikák #modultörténetek
#modultörténetek – a SMART Start komplex tanulásfejlesztés tanfolyam egyes moduljaihoz tartozó tréneri reflexió. Bepillantást enged a kulisszák mögé…mi és miért történik a komplex tanulásfejlesztés tanfolyamon.
SMART Start Motiváció #modultörténetek
#modultörténetek – a SMART Start komplex tanulásfejlesztés tanfolyam egyes moduljaihoz tartozó tréneri reflexió. Bepillantást enged a kulisszák mögé…mi és miért történik a tanfolyamon.