Tudatosítom az erősségeiket.

Közösen egyéni tanulási stratégiákat építünk.

Tanulás tréner elveim

GYEREKET tanítok, nem tananyagot.

Ezért nem lehet kétszer ugyanazt és ugyanúgy tanítani.

A gyerek partner a tanulásban.

Nincs alárendelt gyerek-tanár viszony. A gyereknek ugyanúgy ötletei és igaza lehet, mint a pedagógusnak.

Cselekszünk, tapasztalunk – így tanulunk.

Nem csak beszélünk róla.

Személyes történetem

Péter Kata tanulásfejlesztés-tréner

Péter Kata

tanulásfejlesztés-tréner

pedagógus, drámapedagógus

Közgazdásznak tanultam, több mint 10 évet dolgoztam az üzleti szférában, az utolsó években egy magyar gyógyszergyár marketing osztályvezetőjeként.

A gyermekeim születése azonban mindent megváltoztatott, ki akartam élvezni a velük való együttlét minden percét, és ezt nem tudtam összeegyeztetni veszteségek nélkül a versenyszférában való jelenléttel.

Így új, pedagógus diplomát szereztem. Nem feltétlenül akartam tanítani, csak látni, érteni, mi és hogyan történik az iskolában, mire a gyerekeim is bekerülnek a forgatagba. Kaptam azonban egy visszautasíthatatlan ajánlatot a Gyermekek Háza Alternatív Programtól, attól az egyetlen iskolától, ahol el tudtam képzelni magam. A többéves tanítási tapasztalatom alapján mondom, hogy minden gyerek meg tud tanulni “jól” tanulni, de nincs egyen-recept, ami mindenkinek egyformán beválik.

Régóta foglalkozom tanulásmódszertannal. Írtam tantervet “Tanulásmódszertan és időgazdálkodás” címmel gimnáziumok számára. Készítettem gyakorló Tanulás tananyagot azoknak, akik nem csak egyszer akarnak hallani egy módszert, hanem strukturáltan be is akarják gyakorolni azt.

Több éve vagyok tanulásfejlesztés-tréner, többszáz gyerekkel találkoztam a személyes tanulásfejlesztés-tanfolyamokon, online és iskolai tanulás tréningeken, tanulás táborokban, felsős workshopokon. A szülők pozitív visszajelzései igazolják, a gyerekeknek arra van szükségük, hogy egyénileg mutassunk utat nekik: tanulási technikákban, de a céljaik meghatározásában, a tanuláshoz – sikerekhez és kudarcokhoz –  való hozzáállásban, motivációban úgyszintén.

Hitem szerint csak így lehet sikerélmény a tanulás!

Szülői válaszok

“Mit emelnél ki a trénerrel kapcsolatban, amért különösen hálás vagy?”

Energikus, szenvedélyes, motiváló oktatói hozzáállás.

Terei-Vígh Krisztina

Gyermekünkre nagyon pozitív, motiváló hatással volt.

Wallenhofer Tímea

A fiam problémáira, céljaira nyújtott testreszabott javaslatot.

Arany Katalin

Kedvesség, türelem, a magához engedés és érintés képessége

Tóth Edit

Szakmaiság megkérdőjelezhetetlen, a kedvességről a gyerekek pozitív véleménye ad tanűbizonyságot.

P.D. Andrea

Személyes odafigyelés minden gyerekre, problémamegoldásban nr.1. 🙂

P.Csilla

Nagyon barátságos, közvetlen és a pedagógiai módszerei profik.

Máriási Lilla

Igazi szakember.Ért a gyerekek nyelvén.

Bokrétás Andrea

Galéria – Lapozz bele!

Amikor a gyerekekkel vagyok

Amikor pihenek