Tudatosítom az erősségeit, így építjük fel saját tanulási stratégiáját!

Egyéni tanulás tréning 1-2 főnek

egyéni tanulás tréning folyamatban képernyő előtt
R

Rugalmas, a diák időbeosztásához alkalmazkodó időpontokban

R

4 vagy 5 alkalommal, alkalmanként 1,5 órában

Az alkalmak igény szerint össze is vonhatók

R

Az egyes korosztályok igényeinek megfelelő tematikával

A tematikáról bővebb információt a korosztályos aloldalon találhatsz: 5-6.osztály és 7-9.osztály

R

Személyes, testre szabott válaszok egyéni nehézségekre

Nézd meg a folyamatot: így lesz számára testre szabott a tanulás tréning.  

Egyéni tanulás tréning 1-2 főnek

egyéni tanulás tréning folyamatban képernyő előtt

Nem tananyagot tanítok, hanem diákot. Szerencsére minden diák más, egyedi és megismételhetetlen.

Nekem az a jó, ha megismerhetem Őt, hogy felfedezzük közösen az erősségeit, amelyekre a munka során építhetünk.

Neki az a jó, hogy Ő van a középpontban, minden tevékenységünk az ő sikerére fókuszál. Arra, hogy megoldást találjunk, ha nehézsége van, és változtassunk-javítsunk a meglévő tanulási módszereken. A végeredmény pedig egy hosszú távon működőképes tanulási stratégia, amivel eredményesebb és sikeresebb a tanulása.

Vallom, hogy minden gyerekhez meg lehet találni a kulcsot, aminek segítségével valódi párbeszéd és bizalmi kapcsolat alakul.

Hatékony egyéni tanulási stratégiát építünk fel minden résztvevőnek!

Kis csoportos tanulás tréning 3-6 főnek

csoportos tanulás tréning: számítógép képernyőjén folyamatban
R

Rugalmas, a diákok időbeosztásához alkalmazkodó időpontokban

R

4 vagy 5 alkalommal, alkalmanként 1,5 órában

Az alkalmak igény szerint össze is vonhatók

R

Az egyes korosztályok igényeinek megfelelő tematikával

A tematikáról bővebb információt a korosztályos aloldalon találhatsz: 5-6.osztály és 7-9.osztály

R

Személyes, testre szabott válaszokkal minden egyéni nehézségre

Nézd meg a folyamatot: így lesz testre szabott a tanulás tréning  minden résztvevőnek.

Kis csoportos tanulás tréning 3-6 főnek

csoportos tanulás tréning: számítógép képernyőjén folyamatban

A kis csoportos tréningeken a diákok sokat adnak egymásnak: bátorítást a nehezebben megszólalónak, pozitív visszajelzést, új szempontokat egy-egy témához. Csoportban jobban szeretnek dolgozni, inspirálják egymást – könnyebben bevonhatók, lelkesebbek. Gyakorolják a vélemény nyilvánítást, érveik  megfogalmazását, a másik álláspontjának elfogadását, a konstruktív kritikát. Mindezt jól körülhatárolt szabályok mentén.

Nem tagadom, én imádok csoporttal dolgozni, közösen sokkal érdekesebb, színesebb a tréning, ami plusz motivációt jelent a diákoknak, erősíti az érdeklődést és a magasabb aktivitást.

Nem utolsó sorban a csoport lehetőséget ad egy sokkal változatosabb pedagógiai eszköztár használatára – ami a diákok számára és számomra is egyaránt nagy öröm.

Van olyan kérdésed, amire még nem találtad meg a választ?

Van olyan kérdésed, amire még nem találtad meg a választ?

Összeállítottam egy listát azokból a kérdésekből, amelyek fel szoktak merülni a tanulás tréningek kapcsán. Böngéssz a gyakran előforduló kérdések  között vagy kérdezz Tőlem bátran!

Kérj időpontot személyes konzultációra! Minden elkötelezettség nélkül!

12 + 15 =